Over Servicedesk FBE, Planning en Wagenparkbeheer

We proberen altijd snel vragen en problemen die medewerkers doorgeven op te lossen, we luisteren en denken mee.
Richard
Servicedeskmedewerker FBE

Over Servicedesk FBE, Planning en Wagenparkbeheer

De Servicedesk Facilitair Bedrijf Espria (FBE) is de centrale afdeling van de facilitaire organisatie. Bij de Servicedesk FBE kunnen de medewerkers van de zorgbedrijven storingen, klachten, wensen, informatieaanvragen en reserveringen melden. Samen met de collega’s van Planning zorgen zij voor een correcte en efficiënte afhandeling van alle meldingen. De Servicedesk FBE biedt een klantgerichte oplossing en informeert de klant over de voortgang. Als team zijn zij op een laagdrempelige manier de vraagbaak voor alle facilitaire problemen binnen de organisatie en ‘ontzorgen’ de zorgbedrijven.

Wagenparkbeheer draagt zorg voor de voertuigen van Espria op het gebied van brandstofadministratie, verzekeringen, aankoop en verkoop van de voertuigen, contracten, onderhoud, de inzet, etc. 

terug
Powered by Emply